Jumat, 15 Juli 2011

13.12.1990 Lanjutan wejangan panguripan guru sejati Bu Suradi Wejangan ilmu sejati dan sejatine ilmu nusantara Oleh : Maning Yunias


 
Dengarkan semua ya, ya ALLAH semoga memberi kekuatan lahir dan batin……………………….
ALLAH Maha Besar, ALLAH Maha Besar, ALLAH Maha Besar.
Latihan dipusatkan pikiran, kalau pikiranya kacau ditarik lagi. Pasrahkan jiwa Ragamu kepada Tuhan untuk menerima apa yang akan aku wejangkan kepada dirimu, satukan tekadmu, kobarkan semangatmu untuk mewujudkan apa yang menjadi cita-cita dari perguruan kita. Semua rintangan, semua cobaan yang kau hadapi akan sirna dengan kesatuanmu, dengan penyerahan jiwa ragamukepada Kuasa ALLAH. Kita berjuang demi kebesarannama ALLAH. Kita berjuang demi terwujudnya cita-cita perguruan. Hidup pasti ada cobaan, dan hidup pasti ada rintangan. Kuatkan tekad kalian, terjang terus rintangan, hadapi semua percobaan denga bekal tri tunggal yang ada pada diri kalian dapat kau gali semaksimal mungkin tapi kaluan tetap harus ingat bahwa ALLAH adalah pegangan kita. Jalan kita harus jalan yang benar, sesuai dengan kehendak ALLAH.
Kalian bebas untuk menentukan waktu, menentukan jalan apa yang kalian tempuh tapi tujuan tetap satu. Mekar jati harus berkembang terus, menjadi pegangan manusia yang ingat asal-usulnya. Kita ulurkan pada siapapun yang memerlukan bantuan kalian. Didalam pengamalan ilmumu jangan kau tentukan berapa bayaran, dengan menentukan berapa bayaran itu berarti kalian menilai ALLAH dengan uang. Itu tidak benar dan jangan sekali-kali kalian laksanakan. Pada malam hari ini juga sebagai gurumu ingin mempraktekkan suatu kepandaian yang barusan aku terima, ingin membeberkan sebagian dari kitab suci yang barusan aku terima. Perlu kalian ketahui kenapa ALLAH mengijinkan ajaran-ajaran kebenaran, ajaran-ajaran ke-Esa-an dikukuhkan, karena pertimbangan bahwa tidak sembarangan manusia yang dapat mendengarkan petunjuk ALLAH melalui guru sejati.
Banyak manusia yang condong melakukan perbuatan-perbuatan yang nisata tampa disadari bagi dirinya, perbuatan-perbuatan itu akan menjerumuskan dia dilembah kesengsaraan. Untuk menolong manusia itu sehingga para Nabi diberikan ajaran-ajaran kebenaran untuk menggugah mereka dengan ajaran-ajaran para Nabiyang telah dibukukan.
Beruntunglah kalian yang dengan kesadaran penuh kalian menyiapkan waktu untuk belajar mengekang segala nafsu-nafsu keangkaraan murkamu, dengan berkumpul disini mendapat petunjuk-petunjuk langsung dariku, sedikti demi sedikit tapi pasti kalian akan dapat bertemu dengam guru sejati. Dari guru sejati kalian akan dapat menerima firman-firman dari ALLAH dan menjadi tugas kalian berada. Kau gunakan kemampuanmu, kau gunakan pengetahuanmu untuk menarik teman-temanmu yang tersesat untuk menganal akan ALLAH. Kita percaya akan kuasa ALLAH , dan kita percaya diri kita adalah hamba-hamba-Nya. Karena kepercayaan kita maka menjadi kewajiban kita untuk mengajak teman-teman kita yang tersesat. Itu amal kita.itulah tuntutan kita sebagai manusia penghayat kepercayaan kepada Tuhan Yang Maha Esa. Kita akan berpulang kepada-Nya. Kita kana mengajak pengikut-pengikut kita untuk bersama menghadap kepada Yang Kuasa, itulah tujuan hidup kalian, itulah tujuan Mekar Jati.
Perlu kalian ketahui lagi, kalian tidak usah kawatir akan keselamatan jiwa ragamu, akan kesejahteraan keluargamu, dengan pengamalanmuitu, dengan kepercayaanmu kepada Tuhan Yang Maha Kuasa, segala kehidupanmu akan dijamin-Nya, segala rintangan kehidupan akan disingkirkan.
Perlu kalian ketahui aku larang kalian semua untuk mempengaruhi kepercayaan meraka, kepercayaan teman-temanmu terhadap agamanya masing-masing. Itu bukan keajibanmu. Keajibanmu hanya mengajak meraka. Mengajak dijalan yang benar sesuai dengan ajaran agama mereka.
Perlu kalian ketahui lagi bahwa manusia mempunyai sifat masing-masing dan watak yang telah dibawa dari asalnya. Sehingga tidak benar bagi kaliankalau mempengaruhi merka untuk masuk agama yang kalian hayati, ALLAH telah memberi contoh kehidupan yang nyata, kenapa ALLAH tidak menurunkan satu Nabi, hanya dengan satu ajaran. Itu adalah kenyataan yang dapat diterima oleh manusia karena watak manusia yang berbeda-beda maka ALLAH telah menyiapkan ajaran-ajaran yang bisa meraka hayati sesuai dengan watak meraka masing-masing.
Perlu kalian ketahui juga kenapa kita pakai nama Mekar Jati karena kita hanya ingat kepada ALLAH dan Rasul.
Kita harus menghormati kepada pendahulu-pendahulu kita yang dengan kesadaran penuh dengan segala pengorbanannya memberikan ajaran-ajaran kebenaran.
Perlu kalian ketahui lagi setelah anda mencapai tingkatan tertentu dari ajaranmu tidak dibenarkan sekali kali kau mencela ajaran-ajaran pendahulu kita. Hanya dibenarkan kalian memberikan petunjuk kepada kawan-kawan kalian pengetahuan yang salah bagi mereka, perbuatan yang tidak benar bagi mereka. Itu adalah sati bagian yang kecil dari ajaran-ajaran kebenaran yang telah dibukukan oleh pendahulu-pendahulu kita.
Kenapa aku wejangkan di hati kalian dengan membuka diri dengan membuka dirimu dengan membuka ilmu yang kamu pelajari karena semua ucapanku akan masuk kedalam matimu dan itu nanti akan menjadi bekal dirimu dimanapun anda bertugas menagajarkan ajaran-ajaran kebenaran disitu anti dapat kau gunakan ajaran-ajaranku kepadamu ada saatnya kalian keberikan pandangan-pandangan hidup.
Ajaran-ajaran kebenaran hanya dengan pikiran kalian dan itu dapat kau gunakan untuk mengajak teman-temanmu, dengan akal pikiranmu jikalau kalian bertugas sebagai guru, sebagai penyebar ajaran-ajaran kebenaran kalian gunakan ilmu yang ada didalam gua garbamu dan itu dapat kamu gali, disinilah tempat kamu menggali. Setiap saaat setiap waktu aku akan terus mengisi. Itulah pelajaranku untuk hari ini.

ALLAH Maha Besar, ALLAH Maha Besar, ALLAH Maha Besar.
Pada hari ini ada keluhan-keluhan yang perlu diatasi? Coba utarakan kepada diriku. Siapa tahuaku bisa mengatasi apa yang jadi masalahmu.
Tanya                          :
mohon bantuan dari guru mengenai masalah kantor saya, saya ketahui akhir -akhir ini makin kacau yang menurut pemikiran saya adalah karena keserakahan dari atasan-atasan saya dimana kemungkinan akan terjadi perpecahan yang saya minta jangan sampai terjadi perpecahan dikantor itu sehingga, kekuatan itu bisa bersatu untuk tujuan yang sama. Mohon bantuan dan pertunjuk.
Jawab dan petunjuk    :
tujuanmu memang tujuan yang baik, didasari dengan kemantapan pada hati. Mintalah kepada Tuhan Yang Maha Kuasa. Apa yang menjadi tujuanmu tapi perlu kau mengerti sifatmu hanya meminta kepada Tuhan Yang Maha Kuasa, tidak menggunakan kemampuan yang ada pada dirimu. Tidak aku ijinkan, memang waktu sekarang punya rasa tujuan ingin menguasai satu sama lainnya. Ya semoga saja apa yang menjadi tujuanmu bisa tercapai.
Terimakasih
Tanya                          :
saya mau tanya guru mengenai proyek cinere dan bintaro ini semua naik dak sama mahal tapi dia menuntut yang lebih daripada anggaran itu nanti akhirnya bagaimana? Mohon petunjuk dan bagaimana pula pandangan dia terhadap saya.
Jawab dan petunjuk    :
bunga mawar yang warnanya merah hadapkan didepanmu antara jam 12 sampai jam 1. Mintalah kepada Tuhan tapi permintaanmu harus kau landasi niat yang baik, akan tercapai yang menjadi tujuanmu.
Terimakasih.
Tanya                          : saya mengulangi masalah pusaka
Jawab dan petunjuk    :
sarano nguwattake batinmu iki isine cukup mbok simpen nyang awakmu. Lemek omo mori putih. Ojo koe sepisan-pisan nggugu omonge batinmu kanggo nayuh pusoko iki amargo tak karepke kanggo nguatake batinmu yoiku tumuju menyang awakmu, yo kuwi yen bok tayuh kanggo kemampuanmu bakal neko-neko. Mengko koe wis ora perlu mikirake, kui cukup mbok lemeki mori putih mbok jipuk mung kanggo nguatakue batin.
Tanya                          :
mengenai latihan silat, saya semakin hari rasanya semakin cepat lelah, cepat capek. Maksudnya gimana supaya itu bisa lebih kuat tahan lama gitu dalam latihan?
Jawab dan petunjuk    :
pertama nafas ditarik sak kuatte, ditahan.  Yen wis ora kuat ditahan, tokke melalui lobang hidung nanging siji ditutup. Dibaleni meneh ganri sijine ditutup. Kui diulang-ulang sampai manteb

Tanya              : maksudnya pernapasan itu
Jawab              :
pernapasan waktu meh mulai tarik pernafasan yang panjang ditahan yen eis ora kuat ditokke nanging ditokke nganggo irung siji. Siji ditutup. Baleni sijine genti. Kui diulang-ulang sampai awakmu koso manteb. Yen koe wis rumongso wis ndue wektu meneh latihanmu dirubah. Nanging sing penting aawakmu wis ndue wektu nyiapke wektu meneh kanggo latihan seteruse.
Tanya  :
saya guru, masalah mengenai latihan. Kalau saya sedang berkomunikasi dengan dalamitu misalnya saya mau menanyakan sesuatu sebelum sampai sesuati saya sampaikan sampai habis. Misalnya baru beberapa patah kata jawaban dari dalam sudah keluar seolah-olah sudah mengetahui apa yang akan saya tanyakan. Apakah itu prises yang benar atau bagaimana? Mohon petunjuk guru.
Jawaban          :
kui memang bisa, amargo karepmu njero kui yow is ngerti nanging luwih becik sak durunge kowe iki takon njero, kuwi ojo dibukak dhisik dadi panyuwunanmu sek karo Gusti. Opo kekarepanmu mbok utarakke kabeh, terus lagi mbok bukak kuwi sing luweh bener. Jadi sebelum kita mulai dan justru masalahnya kita utarakan Yang Kuasa dulu? Iyo. Mengko nek jawaban mlayu sengko sing mbok utarakake pertama kui ojo mbok gubris ora gelem. Tetep dipanteng  terus masalah sing mbok utarakake pertama mau.
Terimakasih guru.
Tanya  :
aku dapat dua, apa sing ilmu totok termasuk ilmu totok, apa ilmu totok itu boleh dipraktekka, maksudnya kalau ada orang sakit
Jawab  :
ijek mesti dibeneri yen koe arep mbeneri goleko wit cilik sing cabange akeh. Gerakan notok kui kudu pas karo kekarepanmu endi cabang sing arep mbok totok tanganmu kudu tepat menyang sing mbok karepke yen ijik mleset kui kowe durung biso.

Taya    : belum boleh dipraktekkan maksudnya?
Jawab  :
urung iso, dadi pikir, matamu, gerakanmu, batinmu kudu wis menyatu. Kui lagi biso. Yen pikiranmu, matamundelok sing mbok tuju kene nanging totokanmu mleset soko kui, kui durung biso nglaksanakake kekarepanmu, kui biso mbok latih terus menanyang omah.
Awak dewe iki manungso, sejatine manungso, ojo enek sing awakmu kui ngarepake tampa mbok utarakake soko cangkemmu. Aku biso ngerteni opo sing mbok karepake. Awak dhewe kui diciptakake dadi manungso ora biso ngerteni yan awakmu ora gelem ngutarakake opo sing dadi masalahmu, kui perlu mbok ngerteni. Ojo ngeminteriawakmu. Yen ono wong njaluk tulung karo awakmu sak durunge ngutarakake opo sing dadi keluhane. Awakmu wis wani nebak nebak opo sing dadi keluhane, pisan pindho bener suwe-suwe dadi sombong. Akhire awakmu salah. Nanging awakmu ora rumongsoni yen salah, kui perlu mbok ngerteni yen enek wong njaluk tulung menyang awakmu tugase awakmu nekoni opo sing dadi keluhane. Opo sing wis diusaha ake sak  durunge de’e kuwi ketemu awakmu. Njaluk tulung karo awakmu. Kui ajaran sing bener.
Aku wis bolak balik ngomongake ora usah awakmu kui kakehan ngilmu. Opo meneh ngilmu soko gaib, opo meneh ilmu soko poro leluhur. Awak dwew iki memang wajib mbantu. Mbantu poro leluhur  dewe. Sing ijek nemban ilmu ora sempet ngecol ake ilmune opo nurun ake ilmu ngelmu wis kebacut de’e dipundut karo sing Kuoso. Kewajibane awak dewe nanging ora bener yen awakmu kui kakehan. Kudu biso ngukur kemampuanmu dewe. Ojo kok anggep sepele bab iki.
--o0o--
Ibu Suradi       :
angel sing jenege wong urip ora gampang golek dalane kasampurnaan. Angel ora gampang, akeh cobaan urip. Konco-koncoku kabeh nek kowe kepengen golek dalam kasampurnaan coba eleng-eleng opo wejangane guru. Ojo mbok anggep sepele golek panguripan kang sempurnaan. Ojo mbok anggep enteng, mbok hayati kabeh wejangan kiwi mau ora ono tandingane, ora iso dibayar nganggo duwit. Coba yen gelem menghayati kabeh kui mau mesti Gusti Kang Moho Kuoso tansah mbukak ake pepadange dalan kanggo panguripan kang sampurna pancen to ora gampang, tenan angel, godane abot cobaane wong arep golek dalan kasampurnaan. Nangign ko kuatir kabeh konco-koncoku, tansah estokno wejangane guru sing kepangkur tansah hayatono pancen umume ilmu sejati ora keno dibanagke, tak kiro kabeh konco-konco wis mangerteni yoiku ,sing jengene dalan golek padanging jagad, golek kasempurnaning urip, tak kiro yo cukup semene yo aku guru sejati sing jumeneg ono telingane ati tak kiro cukup semene. Camko kabeh mau hayatono sing wis mlebu group ing Mekar Jati ojo kuatir mboh saiki mboh sesuk mboh kapan mesti kabeh iso ojo kuatir tak kiro cukup semene.
Yo aku guru sejati sing diutus kan=ro guruku mejang konco-konco kabeh mbok menowo ono salah lan keliruku sing gede pangapuromu. Tak kiro cukup semene.
--o0o--
Maning            :
ilmu sejati lan sejatine ilmu nusantara. Ilmu sejati yaiku, ilmu sejati yoiku, mohon ijin dari guru apakah boleh menguraikanya dalam bahasa Indonesia guru?
Ilmu sejati yoiku, lmu sejati yaituilmu yang telah diturunkan oleh ALLAH Yang Maha Esa. Ilmu yang menjadi bekal, yang telah diberikan oleh yang Maha Kuasa yaitu ilmu yang menggali bekal dan berkah dari Yang Kuasa yang telah dianugrahkan kepada kita yang telah dibekalkan kepada kita sejak kita dilahirkan di dunia. Penggalian kemampuan pribadi, panggalian kemampuan yang telah diberikan kepada kita manusia oleh ALLAH tetapi yang perlu ditekankan dalam ilmu sejati yaitu kodrat yang ditakdirkan oleh Yang Maha Kuasa kepada manusia agar hidup kita wajar sebagai manusia tidak berjalan diluar kodrat. Hidup wajarsebagai manusia berusaha dengan kempuan yang telah dibekali.
Maslah-masalah yang wajar harus dipaksa dengan pemecahan yang wajar menggunakan kekuatan yang wajar. Pergunakanlah pikiranmu dulu. Lakukan apabila itu sudah mantab dalam pikiranmu.
Jadi tidak akan lepas dari hubungan manusai dengan pencipta-Nya. Ilmu sejati harus menerapkan asas Tritunggal dengan benar. Bekal kemampuan pikiran, kekuatan batin, dan perlengkapan manusia sejati yang telah diberikan harus diberikan dengan benar sesuai dengan kodrat tidak lepas dari hubungan manusia dengan ALLAH harus selalu ingat kepada asal-usulnya dena kuasa ALLAH. Memohon segala sesuatu kepada ALLAH sebelum kau menjalankan niat yang terkandung dalam hatimu maupun pikiranmu tidak akan ada yang terlaksana tampa berkah dari Yang Kuasa.
Asale jatine ilmu nusantara, sejatine ilmu nusantoro, sejatine ilmu nusantoro, sejatine ilmu nusontoro yoiku ilmu sejatine nusontoro yaitu ilmu sejati itu sendiri yang telah diberkati oleh Yang Kuasa untuk mempersatukan nusantara.
Sejati lan sejatine ilmu nusantoro tidak berbeda dalam isi, hanya berbeda dalam peneybutan dan pelaksanaan, kalau ilmu sejati digunakan dengan benar itu berhak mendapat sebutan sejatine ilmu nusantoro. Ilmu nusantoro adalah pemersatu nusantara ini. Mekar jati diberkati,  Mekar Jati diberkati oleh ALLAH untuk menanggung dan menyebarkan ilmu nusantara menggunakan ilmu sejati untuk mewujudkan ilmu nuasntaradipanggil, dipanggil dan diminta pengorbanan serta kesediaan dari Mekar Jati. Kesediaan dan pengorbananmu untuk mewujudkan cita cita dan kewujudan terjadi dan terlaksananya sejatine ilmu nusantara yaitu pelaksanaan dari ilmu sejati diperlukan kesatuan tekad dalam satu tujuan  yang pasti tidak akan luput dari pengorbanan yang iklas, pengorbanan yang sejati dari amal ilmu sejati yang tidak lain adalah titah dan anugrah ALLAH, kepada Mekar Jati kepada semua manusia yang ingat kepada asal usulnya, yang ingat pada kuasa ALLAH, yang ingat bahwa manusia adalah ciptaan ALLAH..
--o0o--
Kowe nyeyuwuno yen ameh turu metuonyeyuwun karo Gusti Ingkang Moho Kuoso opo sing dadi kekarepanmu. Ojo mbok ndek’ake yen atimu kuwi wis cukup kanggo ngatasi opo sing dadi masalahmu. Opo sing arep takok ake meneh. Yoiku saran soko aku.
Tanya  :
saya mau tanya mohon petunjuk dari guru. Apakah dalam menjalankan tugas yang diberikan oleh guru tadi, saya sidah melaksanakan dengan benar/ mohon petunjuknya guru.
Jawab  :
bener emang bener nanging mesti ijek perlu latihan terus supoyo lancer, supoyo manteb, kui biso dilaksanakake terus sampai bener-bener ketemu opo sing dikarepake.
Tanya  :
satu kali lagi gurumu dalam melaksanakan tugas tadi bebrapa kali rasa bahwa kesadaran saya akan hialng akan keluar dari tubuh saya. Mohon petunjuk bagaimana seharusnya menghadapi hal itu.

Jawab  :
kui oea opo-opo. Sing niatmu pertama masrah ake jiwo rogomu karo Gusti ALLAH. Ilmu memang wis ono awakmu tapi ojo sampai lali awak dewe iki tetep berlindung karo panguasane Gusti. Yen wis koe laksanak ake opo sing mbok adepi lan mbok rasak ake ojo nggoyah ake pendirianmu pertama, ora bakal dadi celakamu ora bakal dadi sudahe awakmu. Dadi ora perlu kawatir kabeh kui ngalami proses.
Terimakasih guru.
Tanya  :
guru saya mau tanya untuk penaykit saya ini apakah sudah sembuh seratus persen atau perlu sarana obat lagi, mohon petunjuk.
Jawab  :
sejatine opo sing mbok rasak ake, aku ora maido nanging ora perlu kuatir ake. Nalarmu karo ngilmumu sing mbok  cecep menyang kene iki bakal sanggup mentasake opo sing dadi masalahmu. Sejatine ilmu sing mbok ajari yen wis mbok hayati bener-bener ragamu ora merlok ake obet meneh songko njobo lan awakmu ora bakal biso keno loro. Loro sing biso  menyang awakmu kui loro sengko Gusti, bab loro sengko njobo ora bakal biso keneng menyang awakmu kui. Gunane awakmu nyecep ilmu sejatine kanggo ngawat ragamu.
Tanya  : apakah kalau sakit saya itu anugerah ALLAH?
Jawab  :
ora biso dipaido nanging ugo karo enthok kilangan nalarmu coba gunakno. Nalarmu ening no sedhelok opo kekurangangmu kok kowe sampe iso ngasa ake loro. Bakal ketemu jawabane. Yen wis ketemu jawabane laksanakno ojo nglalekne ngilmune dewe tri tunggal.
Terimakasih guru.
Tanya  :
kulo bade nyuwun tulung obat ipub ibu ingkang sak meniko gerah wonten rumah sakit semarang niku opo? Jawab  ; ibumu memang lagi loro. Loro sing wis dadi kodrate ibumu. Yen kudu ngalami loro kuwi nanging usahakno opo sing tak omong ake menyang awakmu biso kanggo ngelewati opo kodrate Gusti sing lagi ibumu sandang. Kei ngerti saromo kebatinan ora ono guno yen ora dilambari karo kemantepan ati. Manteppe atimu dadi tugasmu, mantep ake ibumu kudu nglaksanak ake opo sing wis tak omongake menyang awakmu yo kui pituturku menyang awak mu. Yo kui obat kanggo ibumu.
Matur nuwun guru
Tanya  :
kolo badhe nyuwun tanglet guru. Masalah sakite gatele anak kulo, kulo emben dipun paring obat sajak ipun wonten kemajuan puniko pancepetunjuk Gusti Kang Moho Agung, kaping keleh.  Sejatose kulo niko sampun sempurno nopo dereng? Nyuwun petunjuk ipon guru.
Jawaban :
bab larane anakmu, kuwi dadi kewajibanmu sejatine kowe iki ibu’e wis sanggup nuntasake larane anakmu ora ngemong bab awakmu maring Kuasane  Gusti sing ono awakmu ndadek ake bingung awakmu. Bab latihanmu, nandyom ora biso diomong ake sempurna selama awak ijik urip tetep dibutuhake latihan, dudu ukuranmu, dudu ukurane manungso sempurno latihan kuwi ukurane Gusti ALLAH, lan aku dewe gurumu dewe ora biso lan ora sanggup ngomong ake awakmu kui wis sempurno.
Matur nuwun pwtunjuk ipin guru
Tanya  : orant uta saya itu kira-kira disembuhkan atai nggak?
Jawab  :
masalahe larane wong tuwomu yo mugo-mugo wae kancamu isih biso memperbaiki larane, meskipun ora biso sempurno tak keo ngerteni, kitab sing digowo wong tuwomu diomongke penyebabpe yo biso dimongke  ora yo biso.
Manungsa sing wani nyekel kitab suci wis ngerteni yen kui kitab suci, yen ora biso nyesuaiake tumindake, gelem ora gelem bakal keno kekuatane soko kitab kiwi yo ojo nemen-nemen mbok salah ake wong tuwomu. Sejatine wong tuwomu tak omong ake entoke salah memang salah. Ning salahe wong tuwomu dhewe dadi ojo nemen-nemen nyalah aek wong tuwomu meneh. Margo dipijek-pijekno wong tuwomu ijek nduwe jiwo satriyo, wani nanggung rekasane perbuatane. Tak kira wis ra bakal nurun menyang anak putune meneh yen kowe karo wong tuwomungrelakake kuwi kitab men tinggal menyang kene amargo njero kitab kuwi, kuwi kumpulan kitab poro wali yo kuwi ngilmu penggaliane poro wali biso diomonga ake menyang kitab kui ilmu nusantoro wis ono menyang njero kono. Kuwi biso kanggo pengggaliane murid-murid Mekar jati.
Yo kui panjalokku menyang awakmu, yen mbok ikhlas ake ilmu sing ono kitab kui bakal ono gunane amargo kuwi mengko biso digali murid-murid Mekar jati yo mung kui penjalukku menyang awakmu yen pituturku menyang awakmu, sepisan meneh yen wong tuwamu salah nanging ojo nemen-nemen awakmu lan dulurmu kabeh yalah ake.
Tak kiro cukup opo sing arep mbok takok ake meneh liane kuwi opo ijik ono masalah.

1 komentar:

  1. Keterpurukan hidup membuat saya melakoni pesugihan di PAK MANDALA,sebelumnya saya Mendapatkan no hp aki (082348985714) dari teman yang sudah sukses kaya, saran PAK MANDALA pesugihan yang cocok untuk saya adalah Bank GHAIB, di waktu itu tanpa banyak perhitungan saya ikuti petunjuk dari aki ,saya sudah sangat bingung dengan hutang yang beratus-ratus juta. Untung saja ada PAK MANDALA yang membantu melalui syareatnya. Saya serahkan umur 1 hari saya untuk ritual ini . pada malam pelaksanaan ritual saya merasa sesuatu yang sangat asing,. Karna merasa tak kuat kemudian saya coba melelapkan diri, entah sadar atau tidak saya melihat sosok makhluk tinggi besar yang memberikan saya kain hitam yang berisi uang 50-100rbuan yang sangat banyak setelah benar-benar sadar saya memeriksa kotak hitam yang telah saya persiapkan sebelumnya atas perintah PAK MANDALA ,dan dengan sangat terkejut saya melihat kotak tersebut penuh dengan uang 50-100ribuan sampai ratusan lembAr banyaknya , tanpa ada rekayasa saya membuat kesaksian ini karna semua ini benar-benar saya alami. SUMPAH DEMI ALLAH DAN ATS NAMA KELUARGA Saya ucapkan ribuan terimkasih kepada PAK MANDALA,saat ini hutang saya telah lunas dan saya tlah memiliki toko elektronik yang lumayan besar . sekali lagi saya ucapkan terimakasih yang sangat besar kepada PAK MANDALA dan keluarga.

    BalasHapus