Jumat, 15 Juli 2011

31.12.1990 Wejangan guru Di Padepokan Cinangka


Mujutake opo sing dadi tuntutane ajaran ilmu sejati lewat pernapasan biso kawujud tekadmu kabeh amargo kesatuanmu , tulusno atimu, kabeh ganjelan menyang atimu, wiwid mbangung padepokan sampai saiki kuwi musnahno. Wis lumprahe mangungso siji lan sijine nduwe roso  ora seneng. Ora puas menyang kanca-kancane iji dilebokno menyang atimu. Awak dewe direwangi rekoso, nyisihake opo sing dadi penghasilanmu kanggo ngujutake tekadmu, yoiku tekad Mekar Jati. Wis biso kewujud saiki dadi kewajibane awak dhewe yoiku Mekar Jati biso ngujudakepengamalane amal Mekar Jati ora dikarep ake sing muluk-muluk. Nanging menyang endi wae awakmuono, ono perlu mbok tangani, yo ulurno tanganmu, dadi kewajibane awak dhewe, wujud kasunyatan wis biso diujud ake. Dadi kewajibanekabeh kanggo mempertahanake ujud sing wis nyoto, mempertahahnkan  ake lan memprluas wilayah ajaran-ajaran Mekar Jati. Diantepake atine kanggo nglaksanake opo sing dadi pituturku.
            Godo kui ora bakal ilang soko awakmu, nanging yo ojo bakal dadi mutung awakmu ngadepi kasunyatan urip. Yen lagingadepi godo ojo gampang-gampang mutusake masalah. Ben nunggu sedino rong dino masalah. Ora dadi opo nanging tekate awak dewe tekate kesatuan awak dewe, ora oleh putus, siji lan sijine nduwe tekad kudu manteb. Iyo mugo-mugo wae Gusti Ingkang Moho Kuosongabulake sing dadi kekarepanku, ngabulake opo sing dadi tekadku. Maringi kuat menyang awakku kanggo neruske padepokanku. Duh Gusti Ingkang Moho Kuoso, mbok menowo ono kalepantanku, tak suwun sing gedhe pangampunanmu menyang awakku.
Duh Gusti yen menungso sing dadi saget… sempurno, sempurno menyang ilmuku, sempurno neng tingkah lakuku. Aku rumongso Gusti, yen kabeh iki amargo tuntutanmu Gusti, ora mergo karepanku. Karepanku sing ora luput soko kesalahan. Duh Gusti Ingkang Moho Kuoso kulo sera hake jiwo rogo kulo, dalem panguasane Gusti. Duh Gusti Ingkang Moho Kuoso ugo nyuwunberkash sapados diparengi kukuatan menyang murid-muridku sing wis nduweni tekad baebarengan karo aku nglaksanakeke opo sing wis nduweni kekarepane Gusti. Duh Gusti menawi wonten kalepata-kalepatan murid kulo, kulo suwunake mareng Gusti pangapuroawak dhewe. Iki menungso sing ora bakal iso luput soko kodrate manungso, nanging dadi kewajibanmu nguasai kabeh tingkah lakumu sing mbok anggep salah. Ojo dadi cilik atimu yen pisan pindho awakmu salah kalah karo hawa nafsumu. Nanigng usahakno awakmu kudu menang karo howo nafsu sing ora bener. Kudu mbok ngerteni nafsu sing ora bener isine mung ngrugeake awakmu suwunku sepisan maneh menyang awakmu iklasno kabeh.
            Kekarepane mujutaje padepokan, mbok menowo Gusti maringi rejeki luwih menyang awak dhewe. Yo bakal awak dhewe wujutake meneh padepokan liyane. Supoyo biso bener-bener sing dadi kekarepane awak dhewe yoiku ngembangake ajaran Mekar jati. Dadi pegangane manungso sing eleng karo asal usule. Dadi kewajibane awak dhewe mbok menowo siji nduwe rejeki luwih siji kancane dewe lagi ngalami godo sing merlukake bantuan, yo bantunen. Timbulno sifat-sifat kepribadianmu kanggo tetulung kanca-kancamu seperguruan. Kuwi sing duitamakake dhisik sak durunge awakmu  tetulung menyang wong liyo. Dulurmu menyang Mekar Jati isih ono sing merlukake bantuan. Mengko yen kabeh wis kuat, lagi awak dhewe pikirake meneh, nyisihake kemampuan awak dhewekanggo mbantu wong liyo sing dudu anggota Mekar  Jati. Yen awak dhewe biso nglaksanakake iki awak dewe bakal sempurno, bakal sempurno uripe.
            Untuk selalu membesarkan, untuk selalu memberikan petunjuk-petunjuk kepada kawan kita, dimana kawan-kawan kita yang telah melupakan kuasa ALLAH. Telah banyak pelajaran-pelajaran yang ku berikan kepadamu. Pandangan hidup ayng benar itu dapat kamu laksanakan, itu dapat kamu amalkan dimanapun anda berada. Akan ku ingatkan kepadamu terutama bagi kalian yang telah bersiap-siap memecahkan diri dari sini, membuka pelajaran-pelajaran baru di tempat yang telah kalian sipkan, kalian harus tetap berpegang pada guru sejati dan bersandar atas nama kuasa ALLAH.
Ku ingatkan kepada kalian didalam kalian memberikan petunjuk-petunjuk kepada murid-muridmu hanya kekuatan tri tunggal yang ada pada dirimu yang boleh kalian berikan kepada murid-muridmu, jangan sekali-kali kalian gunakan kekuatan alam gaib untuk memberikan pandangan-pandangan kehidupan didalam menghadapi segala macam cobaan. Kau sandarkan jiwa ragamu pada kuasa ALLAH, segala percobaan dirimu akan tersingkirkan, hilangkan keraguan hatimu. Segala kelakuan yang ada pada dirimu harus dapat kau kalahkan, kalian telah meyakini akan kebenaran, akan kemengangan kuasa ALLAH maka tidak sepantasnya lagi untuk meragukan kemampuan yang ada pada dirimu.
Sudah menjadi kewajiban bagi kita semua yang telah meyakini kuasa ALLAH yang ada pada diri kalian untuk mengulurkan tanganmu membantu siapa pun juga yang memerlkukan kuasa ALLAH lewat dirimu. Kuingatkan pada kalian dalam menghadapi manusia yang memerlukan kuasa ALLAH lwat dirimu jangan kau gunakan kemampuan pribadi untuk mengatasi tetapi gunakanlah kuasa ALLAH yang ada pada dirimu. Perlu kalian ketahui sekali jangan kau lupakan bakti kalian kepada tanah airmu maka didalam pengalaman kau harus gunakan sekali sarana dai bumi kita walaupun tampa sarana kita yakin dan percaya bahwa kuasa ALLAH akan mampu mengatasi.
Tapi kalian hidup di tanah airmu dan kalian harus berbakti kepada tanah air maka jangan sekali-kali kalian lupa akan baktimu kepada tanah air. Gunakan sarana yang ada pada tanah air kita sebagai tanda baktimu, ingat walau kita berpegang pada ajaran-ajaran kesatria, ajaran-ajaran kesatrian kau tunjukan kepada dirimu sendiri, kau perkuat dirimu dengan berpegang terus kepada kebenaran dan perlu kalian katahui musuh yang paling berat adalah kuasa iblis yang ada pada dirimu sendiri. Disetiao saat akan berusaha terus mengalihkan kita dari kuasa ALLAH menyeret kita ke lembah kehianaan, maka menjadi kewajiban dirimu, kekuasaan tri tunggal yang ada pada dirimu harus selalu dalam keadaan sadar. Harus selalu bisa menimbang akan kebenaran. Akan sangat memalukan bagi kita semua bila ada diantara kita yang tergelincir dari jalan kebenaran.
            Perlu kalian ingat. Ku berikan contoh yang nyata yang setiap saat akan menggoda dirimu, jangan sampai kalian terpancing menggunakan kekuatan pribadimu untuk mengetahui sesuatu yang belum menjadi kehendak ALLAH, kita adalah hamba ALLAH maka tidak dibenarkan kalau kita menggunakan kepandaian yang ada pada diri kita untuk mengatakan sesuatu yang belum menjadi kehendak ALLAH. itu adalah bujukan iblis yang ada pada dirimu.
Kalian disini bukan belajar keagamaan tapi, pandangan-pandangan ajaran agama kalian hayati. Itu menjadi kewajiban kalian juga untuk menyesuaikan dirimu. Untuk sekali lagi kuingatkan kekuasaanmu sendiri jelas tidak dapat menandingi kekuasaan para Nabi maka jangan sekali-kali kau mengeluarkan kata –kata dari mulutmu yang menghina akan ajaran-ajaran para nabi. Kenyataan telah membuktikan bahwa orang-orang kita, leluhur-leluhur kita tidak ada satupun yang menandingi kuasa para Nabi.
Itu menjadi pelajaran  bagi diri kita ini adalah petunjuk-petunju untuk dirimu. Kalian belajar disini  dengan satu tekad menempa jiwa ragamu, menggali semua kemampuan yang ada pada dirimu, yang telah ALLAH berikan. Setelah kemampuan kauperoleh, kau tujukan kepada dirimu pribadi untuk mengelahkan semua rintangan-rintangan hidup dan kalian belajar disini telah mengetahui apa yang menjadi tujuan perguruan kita, maka kesatuanmu sangat diperlukan. Kita tunjukkan bahwa kita mampu mewujudkan ajaran-ajaran Mekar Jati.
Mekat Jati dapat menjadi pegangan bagi semua manusia yang ingat akan asal-ususlnya dan percaya akan kuasa ALLAH. Kita dapat suati waktu kilaf tapi kita harus segera kembali untuk menyadari akan kesalahan kita dan segera menguasai akan kesalahan kita.
Akan ku lanjutkan petunjuk-petunjuk pribadi bagi kalian.
Ranto nanti malam jam duabelas kahu harus mandi keramas. Setelah mandi keramas kau keluar berdoa memohon kepada ALLAH apa yang menjadi keinginanmu. Kau laukan selama tuju hari berturut-turu.
Yonatan ketika engkau mai tidur, kau keluar dari rumah memohonlah kekuatan kepada ALLAH memohon pengampunan kepada ALLAH akan segala kesalahanmu, dan serahkan jiwa ragamu kepada ALLAH tampa permohonan apapun untuk keperluanmu, biar kuasa ALLAH yang akan megnatur kehidupanmu. Kau laksanakan berturut-turut selama tuju hari.
Kemin aku tidak menyalahkan atau meremehkan ajaran-ajaran yang kau pelajari sebelum kau belajar disini tapi perlu kau ingat ajaranmu hanya bersifat lingkup kecil dan tidak berlaku lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar